*Mys med liten på morgon..

2009-01-09 @ 16:25:01

Började dagen med att lillan vaknade klockan 8! Jag trodde jag skulle bryta ihop, är ju van att hon sover till 9-9:30. Men jaja, klev upp och gick in till Liljas rum. Vad finner jag där? Jo världens gladaste lilla unge. Hon är så söt på morgon, bara ligger o skrattar! Så vi bytte blöja och bäddade ner oss i gästsängen för att se ett avsnitt one treee hill på datorn. Väldans mysigt. Hon håller flaskan själv bra nu. Slurp! sa det så var flarran tom och lilan sugen på att kramas. Efter att ha legat o busat o gosat i en timme kröp hon närmare och la näsan mot min, som alltid. Sen sov vi, vi sov så Larne försov sig till träningen =) Men det gick ju bra ändå.
-4 grader och strålande sol på fm. Så vi var ju tvungen att ta en promenad. Mycket skönt!

En underbar dag med liten med andra ord!





Var och hälsade på lillbebisen igår, en vecka gammal. En underbart söt liten krabat  med yvigt hår. Huur söt som helst. Väldigt lugn och nöjd. Det blir en bra kompis till Lilja det där. OjjOjj vad roligt!



Lilja har hittat sin väldigt väldigt ljusa stäma nu. Hon låter som en gris när hon sätter igång. Mycket rart.
Hon har börjat gå framåt i gå-stolen även. Tidigare har hon bara åkt bakåt. Men igår tog hon första stegen fram =)
Ska på bvc på måndag. Då är det dags för vägning o mätning. Riktigt spännande! Har inte varit där på 2 månader. Så det är dags för 5månaders sprutan.. ujj ujj


Ska iväg till goda vänner och äta middag ikväll. Kan bli trevligt. OJ, måste ladda kameran, batterierna dog igår, precis när jag skulle ta kort på bebisen. Typiskt mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback