*Längtan..

2009-01-16 @ 18:53:06

Du har rätt älskling. jag längtar som f*n till nästa fredag. Varenda fiber i kroppen är taggad! Det är bara så att med mig fungerar det så att ju mer laddad jag är, desto sämre partaj. Det är som att för höga förväntningar byggs upp och jag bara blir besviken. De bästa festerna är de spontana. Det är säkert många som håller med mig kan jag tänka mig.
Så för att vara på den säkra sidan försöker jag intala mig att allt kommer gå åt skogen. Jag blir knall och stannar hemma eller nåt sånt. Jag kanske hinner bli sjuk? Eller varför inte, festen blir inställd! UjjUjj. NJaa., det tror jag inte. Linda är nog lika peppad som jag.


Eftersom jag ofta får en släng av att vara uttråkad, så består min tid, flera ggr per dag att glo igenom allas bloggar. Men varför bloggar ni inte lite oftare? Minst 10 ggr/dag skulle ni behöva skriva. För det är gode trist att läsa samma inlägg flera gånger =) Jag är lite knäpp jag vet. Men det är inget nytt. Jag kan ärligt säga att jag är in minst 5 ggr/dag på de bloggar jag läser dagligen..
Denna lilla "utskällning" gäller förtåss inte mig själv. Jag har alldeles för mycket att göra än att sitta och blogga!
Thihi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback