*Ett gossebarn..

2009-01-05 @ 12:28:10

Ett gossebarn har kommit till världen. Jag har blivit "tant" igen! Min älskade Erica har efter många om och men låtit en prins komma till världen! Som vi har väntat, men äntligen. Hon var beräknad julafton, men lyckades hålla ut till den 3 januari. Fastän hon själv är lite osäker, är jag fullständigt säker på att hon kommer att bli en underbar mamma. Hon är en fantastisk kvinna, min lilla fruga =)
Nu längtar vi tills den nya familjen kommer hem så vi får pussa och lukta på det lilla livet. dvs OM jag och Lilja hunnit bli frisk tills dess. Hoppas Hoppas!

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Gratta henne från mig och Lm om du pratar med henne :) vad ska den lilla heta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback