*En snabbis..

2009-01-18 @ 18:36:56

Kort och snabbt inlägg bara..
*Först så måste jag förklara att jag verkligen inte var allvarlig med mitt senaste inlägg om oral fixering. Självklart jämför jag inte min dotter med en katt, och jag förstår att det inte har med ammning att göra. Jag skrev så bara för att jag tycker det är en intressant jämförelse.

*Dagen har varit fartfylld med främmande och huset fullt av barn.
*Fick höra något av faster som jag blir glad av.
*Alldeles strax... Bingolotto. Ikväll ska vi vinna en härlig resa till ett varmt ställe =)

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Nix,inte jag men jag läste på Emmeli W:s blogg och blev så upprörd!Så jag var tvungen att skriva av mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback