* Dålig dag till salu..

2009-01-28 @ 15:19:25

Nu äntligen är man tillbaka vid burken. Datorn har, som vanligt, haft en av sina tuppjuck och bara lagt av. Men idag har Robban varit här och fixat o donat. Så nu fungerar det igen.

Idag har jag hunnit vra förvånadsvärt effektiv. Började morgonen med att röja undan lite tvätt, para ihop strumpor och sånt som aldrig blir av. Sen har jag hunnit köra några maskiner, hängt ut och bytt sängkläder. Så nu luktar det fräscht i sovrummet.

Har egentligen en väldigt dålig dag idag känner jag. På allmänt dåligt humör. Mitt i all lycka med att datorn fungerar ,hände det som inte fick hända och humöret skönt lägre an botten. Så var den dagen förstörd. Vad gör man nu då? Lilja som för övrigt är världens mest rastlösa idag, måste ju också roas. Vad göra? Man skulle haft en nanny!

Jag bara måste plantera om mina svärmorstungor. Dom håller på att växa ur krukorna. Dom t.o.m dör. Då är det illa. Riktigt fula blommor det där. men är ganska tacksamma och roliga att titta på. Det funkar för mig!

Har en massa greer jag ska lägga ut på blocket. Jag vet jag har sagt det förr, men lat som jag är så ids jag ju aldrig. Sen kostar det ju. Jag är snål.
Kanske skulle sälja den här dagen. Kanske jag blir av med skiten.

Någon som är intresserad av:
 *två stora giraffer i trä
*En babysitter med vibrator
*två stora "afrika tavlor"
*Träfigurer-mask,gubbe och spjut
*Rått/Marsvin/kanin burar

Har alldeles för mycket grejjer. Inget jag egentligen vill bli av med, men har ingen plats längre. Tavlorna kommer jag gråta floder över om jag säljer dom. men så får det bli. Måste vara en stor flicka nån gång.

Nää, nu ska jag slänga mig i soffan och dra filten över huvudet. Ligga o sura en stund tills Lilja vaknar =)

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Jo otur är nått vi har gått om...:S nu på kvällen börjar jag känna mig någorlunda människa igen...har kräkts och haft feber hela dagen, och så när lillan är sjuk samtidigt igen...suck...hoppas de här går över snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback