*Bubbelgum rosa och svart..

2009-01-10 @ 23:44:28

Japp, det kändes som mina färger just nu..
Jag känner mig väldigt bubbelrosa =)

Fick världens sovmorgon imorse, vaknade 11:50! Väldans skönt, men paniken steg i kroppen när jag insåg att det var varmt o skönt ute. Tänkte genast slänga liten i vagnen och gå ut en sväng. Men hon sov, sen sov hon lite mer. Vi väckte henne klockan 14. Då barnet fått föda bäddade jag ner henne i vagnen för en liten prommis. Fastän solen hunnit försvinna och mörkret började krypa på så var det ändå skönt. Gick till Linda och Micke för att dricka kaffe. Alldeles lämplig promenad. Jag tycker verkligen inte om att gå, bara gå, utan mål. Speciellt inte ensam. Har man någon att prata med är det en annan 5a. Måste hitta min mp3. Då kanske det blir liite roligare..

Pratade med siz idag. Åhh vad jag längtar efter henne och Dahlia. Snart kommer dom hem. Vi har bokat en one on one kväll med lite vin, en kortlek och kilovis med skitsnack! SOM jag längtar!
Blir mycket att göra vid månadsskiftet. Jennie o Dahlia kommer hem, Jenny o Elvira o William kommer hem, Anna o Felicia kommer hem. Många att hälsa på och dricka kaffe med. Många kinder att nypa i =)
Ska börja babysim även. Personligen är jag lite skeptisk till det, men en vän till mig ville gärna gå så det kan ju vara trevligt att göra nåt tillsammans.

Jag är otroligt duktig på att fylla tvättmaskin för mycket. Men bara när ag tvättar handdukar. Jag har lite svårt att beräkna hur tunga handdukar blir blöta. Så nu står tvättmaskin bara och gormar för att trumman inte orkar ta sig runt. Får som vanligt dela upp den iskalla, sjöblöta o tunga tvätten, för att kunna centrifugera i omgångar. Eftersom jag tänkte köra allt i torktummlaren så lär jag väl få va uppe halva natten o dona med det där.. Typiskt mig!

Imorgon är det söndag. Underbara söndag! Det innebär att bis är ledig. Älskar att få umgås hela dagen med min älskling. Mina planer för förmiddagen var att dona lite ordning i tvättstugan, men Larnes planer var att åka o träna. Så det får vänta till annan dag. Annars består schemat av Bit för bit (som vanligt) kl 14:00, Sen blir det tacos och bingo-lotto (som vanligt) kl 19:00.
Underbara underbara söndag!

Kommentarer

Postat av: ancha

Full rulle på dig.

Aja baja ingen musik när du går med lillan i vagn ute.

Vet inte om det är sent men tycker att din rosa bakgrund gör mig snurrig i ögonen =)

Puss

Postat av: ingela och Jonna

hehe så sött :) hihi vi får ta en vin och surrar kväll nån dag och lära känna varandra :) kul me när man har barn i nästan samma ålder, hur gammal är Lilja nu föresten?

Postat av: ingela och Jonna

jo men de tycker jag :) ska se om vi kansek får tid i veckan å komma förbi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback