*Ute...

2009-02-20 @ 18:49:14

Trotsade kylan idag och gick ut genom dörren. Vi behövde handla och jag hade ärende på apoteket. Så det blev stan en sväng. första gången på ca. 2 veckor. Behövde se lite folk.
Det märks tydligt att barnbidraget kommit idag. Nästan bara mammor/pappor med barnvagnar på stan.

Liten har ätit jättebra idag. Jag är så nöjd. Hon åt av maten (kalv o pot.) utan att ge grimaser och kräkas. Sen fick hon gröt som hon bara vräkte i dig. Tänk att man kan bli så stolt för så lite.

Har verkligen inget att skriva egentligen. Försöker bara fördriva lite tid tills lillan vaknar.
Nu ska jag hoppa i mjukisarna, tända lite ljus och mysa i soffan med min lilla älskling resten av kvällen. Lycko mig!

Nää, usch va tråkigt. Kom på att jag måste rensa v-rummet på tvätt och leksaker först. Annars blir mysstämmningen låg..

Över o Ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback