*Snö, snö, mera snö o stadsklagan.

2009-02-05 @ 22:50:46

Ja, hur mycket som helst. Verkar inte heller ta slut nån gång.
Det fullkomligt vräker ner.

Nu har jag vinkat av kära syster yster o älskade Dahlia. Nu är dom på väg hem till Norrköping och det lär dröja några månader till nästa gång. Usch vad trist!
Men jag har iaf fått pussa å goa med liten.

Förutom dom, så har Jenny med sin barnaskara varit hemma och
Desse är hemma. Massa folk att passa på att träffa. Jättekul!

Men tyvärr blir det ju oftast att träffas på stan. Enklast för alla. Satt på stan huur länge som helst häromdan.
Som tur var, var lillan på strålande humör och skrattade åt allt o alla.
jag som inte tycker om stan. Jag förstår inte ide´n med att sitta ett gäng och dricka kaffe på ett fik.
Ungarna blir ofta rastlösa och skulle nog hellre leka runt på golvet eller dra i gardiner någonstans.
Skulle jag göra om jag var liten.
Personligen tycker jag det är mycket trevligare att sitta hemma hos någon, krypa upp i soffan med
lite kaffe, surra och fördriva tid medan barnen kan leka lugnt o stilla. det blir lite mer intimt på nåt sätt.
För att inte tala om billigare!
Men det är ju min åsikt.

Sen kommer ju dagarna när man tyvärr måste in till stan. Som imorgon, måste på glasbanken. Mycket viktigt ärende=)
Men det ska nog gå fort.

Som sagt, imorgon ska lillasyster vara barnvakt. Vi ska på 30-års fest. Äta lite middag, bowla lite och äntligen.. ÄNTLIGEN! Ska jag få dricka bacardi razz med sprite. SOM jag har längtat! Riktigt mumma!
En liten försmak av sommaren=)



Kommentarer

Postat av: Monika och Rasmus och resten av gänget!

jag är väl inte ett dugg avundsjuk!!!! =)

eller såhär kanske =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback