*Permis..

2009-02-11 @ 12:05:54

Igår var det så underbart väder att vi faktist kunde bege oss ut. -3 grader o strålande sol!
Stackars Lilja har suttit inne nog länge nu. Först fick hon en prommis med Larne på morgon. Sen när luftvärmepumpen skulle installeras lämnade vi Larne o gick utan honom.
En hel arme av barnvagnar o hundar begav sig ut, ner mot isen. Skulle gå fårön runt. Men eftersom det snöat så fasligt så hade dom inte hunnit ploga isen. Jo, en bit, men inte var det långt.
Hur som helst. Skönt var det med lite frisk luft o få röra på sig lite. Trevligt sällskap o roliga hundar. Går liksom inte att beskriva med ord. Så jag slänger upp lite bilder istället =)





↑Lena med Alvin i vagnen, Robin med Wilson och L-M med Bean i släptåg..↑





↑Snyggingen i vagnen ↑

Kommentarer

Postat av: Monica

Så lik hon var dig på sista bilden!! :)

Postat av: ingela och jonna

de var jätte trevligt å pomenera igår...de får vi göra om, å nu vet ja ju var ni bor också hihi

Postat av: Malla

Hej! vad roligt att du ramlade in till mig :) och tack, jag tycker också det här med amningen är upp till var och en, min BM ifrågasatte det inte heller så det kändes skönt. Jag har faktiskt vart in på din blogg tidigare , men av ngn anledning så försvinner vänstra delen av sidan i webbläsaren som jag använder, men testade en annan nu och nu ser jag hela texten!! Vilken söt flicka ni har, Lilja är verkligen ett fint namn :D

/Malla

Postat av: Emmeli

Tack för dina ord!



Ammar du fortfarande?

Det är verkligen något speciellt med amning, förhoppningsvis får jag turen att iaf göra det en gång till senare i livet.. ;)

Postat av: ingela och jonna

vi var ner en sväng på isen idag igen, nu är de äntligen plogat runt fårön.....en jätte fin tur ju

Postat av: Jennie och Norah

Håller med Monica,hon var grymt lik dig på sista bilden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback