*Ofrånkomligt..

2009-02-01 @ 20:25:23

ja så klart.. Jag bäddade ner mig i soffan igårkväll för att slippa larnes magsjukebaciller. Men kände ganska snabbt att fanskapet (bacillen alltså) intagit min kropp också. sprungit upp o ner på toa inatt. Jag behöveer nog inte gå in på detaljer. Ni vet vad det handlar om. Det "roliga" är att jag spytt. Jag som ALDRIG spyr. Inte ens när jag var gravid. Så det måste vara en stark bacillusk det där.
Idag mår Lilja mycket bättre, Larne har feber och för mig går det fram o tillbaka. Tråkigt när det varit strålande väder idag. Hade hellre varit ute. Imorgon lär det väl bli att stanna inne också. För säkerhets skull. Jag blir bara så rastlös. Lillan håller på att krypa upp efter väggarna vid det här laget, så vi får väl se om hon rymmer hemifrån imorgon.

Kommentarer

Postat av: ingela och jonna

ja kan ta lillan i vagnen å komma förbi i veckan på en kaffe om ni mår bättre vill säga hehe

Postat av: Monica

Tack vad snällt sagt. Det värmer!



Så du klarade dig inte undan äckelkräksjukan.. :/

Krya på er där hemma!



Postat av: Jennie och Norah

Nej fy vad trist!Krya på er!

Postat av: Anna

Uschhhh....krya på er!

Postat av: Ewe

Du har blivit utmanad.. Gå in och kolla min blogg;) Kram

Postat av: Emmeli

Tack :)

Det är så himla mysigt med stickade kläder, den absolut bästa presenten om man frågar mig :-)



Hoppas du blir frisk snarast. Inte roligt med magsjuka.. Men vilken söt tjej ni har förresten!

Har som inte sett henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback