*Hemma igen..

2009-02-23 @ 23:24:39

Trodde inte att vi skulle ta oss hem från mamma idag. Av någon anledning hade jag o mor fått för oss att det var massor snö på vägen, att det nästan drevat igen upp mot vägen. Så mamma tyckte att vi chansar, kör vi fast så gör vi. Men si på fan. No problemo! Gick hur fint som helst. Så jag slängde liten i ett bad innan nattflaskan. sen bäddade jag ner henne i sängen kl. 21 som vanligt, 2 min. senare sov hon, som vanligt. Mycket skönt.
Har legat i soffan och sett Lipstick Jungle. Jag har faktist fastnat för den serien. Trodde att det bara skulle vara satc-wannabe, men icket. jag gillar det! har hunnit se ett avsnitt av underbara L-word även. Har glömt bort hur bra det är. Fastän det mest handlar om sex, så har även den serien kvaliteér. Ja, andra än de scener som killarna uppskattar..
Sex är fint, i alla former!

Imorgon ska vi på en försenad 6-mån. kontroll. Läkaren ska väl klämma och känna så alla leder sitter där de ska. Som vanligt. Sen så ska han gnälla lite om rökningen. Som vanligt.
Jag vet hur min rökning påverkar mitt barn. Jag vet! Låt mig bara vara ifred.

Nu vill jag verkligen att mitt hår ska växa. De som har lyckat träffa mig på senaste kan ju inte undgått min härliga "hockey-frilla". Jag hade jättekort hår och nu försöker jag spara ut det. Så det ser lite sisådär ut. Kankse man ska färga det, bara för att se lite finare ut iaf. Hade jag haft pengar hade jag nog övervägt lite löshår. Fastän jag föredrar äkta. Ser alltid bäst ut. Men jag är bara såå less att se ut såhär nu. Har klarat mig längre än jag brukar innan jag klipper av det. Så den här gången ska jag banne mig inte ge upp. Varför jag ska spara ut håret vet jag egentligen inte, för jag passar inte i det. Är betydligt snyggare i kort kort. Men det är kallt om öronen.
Hugga, vilket meningslöst babbel.
Nä, nuska jag ut i kylan och vädra lungorna, sen hoppa i duschen. Hellre nu än imorgon. Det är såå kallt att komma ut ur duschkabinen på morgon. Huvva. Såhär på kvällskvisten är det liite varmare iaf.


Nu är bis strax hemma, då kan han värma mig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback