*Här ska man skriva någon typ av klatschig rubrik..

2009-02-06 @ 13:36:54

Men jag kan inte komma på nån just nu.
Idag har vi sovit halva dan. Lilja vaknade runt 8 snåret, vi bäddade ner oss i storsängen med en flaska välling o möös lite. Hon låg och jollrade en stund sen somnade vi om. Vi sov till halv 11. GALET! Vi som har så mycket att göra dag. Så det blev en snabb lunch på preem (en korv) åsså iväg till syster i Hortlax så larne fick bli av med burret på skallen. Hem igen, väntar nu på att luftvärmepumpen ska komma med lastbil. Sen iväg och hämta lillasyster och tillbaka till Hortlax för att lämna Lilja o Ida, sen hem o göra sig klar till festen. OJ, jag blir stressad bara av att skriva det.
Nu måste jag sätta fart. Har inte tid att sitta här.

Över å Ut!


Bjuder på en bild av älskade lilla Dahlia. Saknar henne redan!

Kommentarer

Postat av: Monika

Shit vad hon ser rödhårig ut! är hon det eller är det bara som det ser ut på bilden?

Söt är hon iaf.hon börjar bli ordentligt lik Jennie nu tycker jag.

Postat av: ingela och jonna

alltså så sjukt söt unge hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback