*Godmorgon kotten..

2009-02-28 @ 09:36:43

Jag älskar att sova, verkligen. Kan vara det bästa som finns faktist. Idag sov lillan till halv 9. Mycket skönt. Då hon i vanlig fall sover till 7-7:30. Så idag blev det sovmorgon.
Så nu har ag en gladskit till barn och jag är glad och utvilad.
Bis börjar jobba klockan 13 idag, sen jobbar han vidare till kankse 4 imorgon på morgon. känns inte aktuellt att vara hemma själv. Så jag o liten packar våra väskor för att ha jamasparty hos hennes kompis Alvin. Lillan ska alltså få sova med mig inatt, samma säng. Får se hur det går då. Det blir första gången. Eller ja, andra gången. Första natten på BB sov hon med mig, men då var vi mer vakna än sovande så det räknas knappt.

När vaknar igelkottarna? Sent på våren eller? Nu tycker jag det är dags att snön försvinner så vi får se våran kotte som bor under altanen våran. Stor är han. Blir spännande att se om han kommer att visa sig här till sommaren när Lilja ska härja på gräsmattan..
Åhh, vad jag längtar till sommarn!

Kommentarer

Postat av: Ancha

ja vet inte när kottarna vaknar faktiskt men han lär nog oxå vakna till när våren kommer för vem gör inte det?

Puss

Postat av: Jennie och Norah

Det lät som en riktigt bra rutin ni hade.Något som jag funderat på också.Flaska när hon vaknar,sen somnar hon efter 2-3 timmar och det hade varit det bästa att byta ut den andra flaskan mot en grötportion.Sen efter vilan får hon ½ burk puré + nån sked efterrätt.Vi ger så lite då hon har matvägrat,men vill öka till en hel burk och ½burk efterrätt.



Äter Lilja ersättning eller är det bara välling som gäller?NOrah har vägrat välling också,(såklart :),men vi trugar och hoppas att det vänder.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback