*En utmaning..

2009-02-03 @ 09:39:56

Jaha, nu har jag blivit utmanad av Eve. Typiskt, jag som tycker det är svårt att skriva sånt där. Men bara för att jag just nu är lite rastlös ska jag göra mitt bästa!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "utmanade" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



*Även jag är besatt av att läsa andras bloggar.

*Jag är mer eller mindre beroende av handväskor och nagellack.

*Jag föredrar fet o flottig mat före en sallad eller andra nyttigheter.

*Jag har aldrig sportat för nöjes skull. Endast av tvång i skolan.

*Jag är hemligt förälskad i Sandra Bullock.

*Jag har aldrig gjort det förr, men nu börjar jag tro att kärlek övervinner allt!


Jag utmanar..
Ida
Jennie
Ingela
Sandra
emmeli
Monica


Kommentarer

Postat av: Monika

Jag försöker väl då...att blogga alltså =)

Postat av: Sandra och Lovis

HAHA.. jag utmanar dig!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback