*En ny utmaning..

2009-02-04 @ 22:19:33

.men det här är den sista tjejjer!!

6e bilden från 6e mappen..↓



OJ! En bild från gamla lägenheten. Här är jag ganska nygravid. Jättetrött hela tiden. Vi bäddade med madrass, täcken o massa kuddar i vardagsrummet, på golvet. Låg o såg film. Bland annat den där.. room 47. Nää jag komemr inte ihåg.. En kuslig film iaf. Härligt rufs hade man iaf =)

4e bilden 4e mappen↓



Hmm, ingen rolig bild alls. Kortet är taget när vi precis har tapetserat hallen. Jag älskar denna tapet. Min favorit hall!




Nu sover liten o jag bara lääängtar efter john blund. Ska bädda ner mig på soffan o sova tills Larne kommer hem så jag kan lägga mig i sängen.Jag är verkligen dödstrött. Så jag orkar inte skriva nåt idag. Tänkte göra det imorgon.

Min telefonf*n har gått sönder. Min underbara lilla systerdotter spillde en kopp kaffe på luren. NU, död!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback