*Effektivitet...

2009-02-13 @ 15:57:43

Jag älskar verkligen att städa. Jo, jag gör det. Bli inte förvånad. För vet du vad? Jag även hatar att städa. Javisst, så är det. Jag är lite sån, dubbel-aktig utav mig. Eftersom jag inte rört ett finger på jag -vet-inte-huur-länge. Tänkte jag att det är minsann dags att göra nått. Duktiga Jenny har hunnit med att städa hela köket, som det behövdes. Såg inte ens köksbordet under allt skräp. Skurat , gnott o fejjat. Jag har städat sovrummet och tvättat två maskiner tvätt. Eftersom det är fredag den 13e har jag även hunnit göra illa mig. Japp, jag skar mig på en sån där häftklammer när jag klädde om köksstolarna. Typiskt!
Så nu värker hela kroppen. Men det är fint här hemma. Jag är äntligen nöjd. Lillan sover och Larne står i duschen. Han ska jobba extra idag på valdino, dom behövde hjälp och vi behöver verkligen pengarna.
Nu, soffläge..

Kommentarer

Postat av: ingela och jonna

wow ja inte var de billig direkt :S hehe ja vi har haft en nästan lika dan dag märker jag...:) vet du var...nyss plingade de på dörren och är står interflora med en bukett till mig :)

söt Lm har köp en röd ros åt mig...blev riktigt tårögd då kan jag lova :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback