*Dålig dag..

2009-02-12 @ 15:16:15

Tydligen inte bara jag som har en dålig/dåliga dagar nu. Kollar runt på olika bloggar, ungefär 90% gnäller om på vilket pissigt humör de är på. Som jag.
Måste vara det jäkla vädret. Jag tycker verkligen att vi förtjänat lite vår nu.
Nu vill jag sluta vara på dåligt humör, sen så vill jag tvätta fönstrena.

Jag har faktist, mot min egen vilja, Damsugit lite idag och satt på en maskin med lillans kläder. Så nu har jag varit nyttig nog för idag =)

Lilja ligger för tillfället på golvet o goar med giraff-apan. Så det är nog inte alls långt bort tills hon sover. Så jag ska passa på att hoppa i duschen så kanske man ser ut som människa sen...
Njaa, iaf som en föräldraledig småbarnsmamma =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback