*Bvc och dagen i bilder..

2009-02-24 @ 17:42:20

Idag har vi haft att göra. Väldigt skönt att kunna vara ute för en gångs skull. -3 grader och solsken. JÄSS!
Larne började dagen med att skotta medans liten åkte pulka fram o tillbaka efter kolmila. Gick över till grannen för att hämta Liljas stol som vi köpt av dom. Jättefin. Sen slängde vi i oss lite lunch och packade lillan i vagnen, ner på isen med massa sällskap. Satte oss i solen och fikade lite. Varm choklad, kaffe och bullar. Behöver jag berätta att det var underbart?
Nu har vi äntligen varit på Lljas 6-månaders kontroll.
Vikt: 8,7 kg
Längd : 67,5 cm
Hon har hittils växt´3 cm /mån. Men inte den här gången. Nu har hon stått ganska stilla. Men 20,5 cm längre från jorden sen hon föddes. Inte illa.
Hon har varit världens goskit idag. Kramats och goat hela tiden. För en stund sen satt hon i mitt knä, mage mot mage och kramades. Efter en stund märker jag att hon somnat med huvudet på min axel. Tårarna strömmade nerför mina kinder. Vet inte varför. Det är bara så att de stunderna är så sällsynta och alldeles alldeles underbara!

 Glad nakenfis på morgon..

 Premiärtur i pulkan..

 hmm. vad ska man säga...

 Liten myser framför tv:n.

Kommentarer

Postat av: Monica

Stora tjejen :) Det är helt otroligt vad dom växer!



Postat av: ingela och jonna

fan va alla barn ökar i vikt då utom jonna :( vi ska på torsdag då hoppas jag innerligt att hon nu iaf väger 7kg....så fina bilder du lagt ut :)

Postat av: Jennie och Norah

Vilka underbart fina bilder!

Mammafest på lördag,du är sugen på att komma?:)

Kram

Postat av: ingela och jonna

tack :) jag är jätte nöjd!!!

Postat av: Anna

Goooo unge! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback