*Morgonsnabbis....

2009-12-14 @ 09:34:41

Jag har precis kokat kaffe. Larne jobbar och Lilja kör omkring tomten i sin dockvagn. Vad fasen ska man hitta på resten av dagen då? Lilja hostar fortfarande, det blir värre så fort vi varit ute en liten stund. Så när hon väl får komma ut så måste vi gå in igen efter ca 15 min. Det försvinner inte så mycket energi på den korta stunden. Det märks att hon börjar längta ut. Hon klär på sig mössa o halsduk och kommer med jackan någon gång då o då. Svårt när man inte kan förklara läget för henne.
Jag har en del bilder att visa er från senaste veckan, så jag ska göra ett försök när Lilja ska vila.

Nu, en stor kaffekopp, filt, soffan och playhouse disney...


toodles...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback