*Kletjävlagröt...

2009-12-10 @ 18:36:30

Jag har faktist jobbat idag.  Hela 5 timmar! Det var riktigt kul. VI hade inte mycket att göra, så det blev mest sitta och svammla med gästerna. Ett härligt gäng.

Idag är en sån där extremt rolig dag då jag o Larne går om varandra. Han var borta klockan 7 imorse, jag vaknade strax efter 9 och snabbduschade, sen väckte jag lillan. Jobbade mellan halv 12 och halv 5. KLockan 5 åkte Larne tillbaka från jobbet igen. Så jag får väl kanske se han ikväll istället.

Till middag slog vi på stort, jag o Lilja. Jag kokade mammagrynsgröt och rostade mackor. Väldans gott. Men väldigt tråkig middag. Larne hade åkt med vagnen i bilen, så jag kände inte för att bära lillan ner på ica och handla. Så det fick bli så.
Nu är det en timme kvar tills fröken ska få välling och jamas. Så jag ska nog sätta mig i hennes rum och hoppas hon vill leka med mig...



Toodles....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback