*Slå slag i saken?

2009-08-04 @ 23:04:29

Imorgon är det onsdag.. Går folk fortfarande ut på onsdagar? Jag är så sugen på att göra något utan att vara mamma eller flickvän. Självklart finns både barn och sambo alltid i hjärtat, men jag vill bara slappna av lite utan att tänka på.. utan att tänka alls.. skulle vara behövligt.

En härlig melondrink i solen medan fötterna får vila högt. Lite musik. Äta lite smarrig middag, grillad lax kanske.Sitta ner med vänner och snacka ohämmat om allt o inget. Dricka gott gott vin. Kanske ut en sväng på krogen i kvällsmörkret. Stanna ute tills ögonen värker och sen dra sig hemåt till en varm och skön säng där älskling håller om mig..

Låter som en toppenkväll juh!

Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Jag ställer mig samma fråga,men vi ska iaf ut och dricka nån drink ikväll,oavsett om det är lite folk eller inte :) Jag tycker det är roligare att spontan gåut en vardag än att ha så höga förväntningar en helg.Så det ska bli myspys!

Postat av: ingela och jonna

Oj ja de lät som en dröm nästan =) hehe jag har inte vart ut på 3år snart...snacka lodis ja känner mig hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback