*Långsam..

2009-08-01 @ 11:16:28

Jobbade en sväng igårkväll. Det var riktigt roligt, fastän det var en lugn kväll. Men jag fick surra desto mer med den nygifta. Kul kul.

Biljetterna är bokade till falkenberg, "farmor" räknar dagar tills vi kommer (åker hemifrån) så nu känns det nära. Ska bli skönt att komma bort ett tag. Vi hade först tänkt oss 2 veckor, men det blev 10 dagar. Jag kommer ändå ha hemlängtan och bis kommer hinna bli less. Så det blir nog alldeles lagom. Däremot så längtar jag inte till flygningen, vet inte hur lillan ska roas på planet och mellanlandningarna. Utan vagn dessutom, så det blir att bära omkring på henne. Sådär spännande. Men det är det värt.

Vad ska man hitta på för bus idag då? Regn och tråkigt ute. Ingen rolig dag alls, så vad gör man?
Hoppa i duschen ska jag börja med, det är en bra start har jag hört!

Kommentarer

Postat av: Monika

Ni kan ju få sköta Rasmus inatt om ni vill....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback