*Jag vill..

2009-08-28 @ 16:06:46

Känner mig rätt rastlös just nu. Vill fixa och dona. Göra om, göra fint.. Först o främst måste det finnas pengar, det är nog där allt tar stopp.

Jag vill..

* Ha en ny tv-bänk så jag kan måla om den vi har och ta in i Liljas rum..
* Hitta en gammal jättefin skänk/kommod/byrå att ställa i rummet mot den ännu tomma väggen...
* Få energi att gräva ur rabatterna...
* Fixa lite grus och jord att fylla upp de gapande hålen efteråt...
* Få gjort golvet i data/gäst-rummet... 
   (hela allt ska kastas och slipa upp det fina trägolvet som någon gömt under 2 lager hemsk plastmatta)
* Måla om i lillans rum..
* Ha nya tapeter till data/gäst-rummet...
* Flytta tvättstugan..
* Göra hall i nuvarande tvättstuga..
* Äta mat..

Kanske jag ska ställa mig vid spisen ett tag. Kyckling tinad och klar. Det bjuds på kyckling och ris a´la Jenny idag.. Någon som är sugen?

Kommentarer

Postat av: ingela och jonna

O de lät inte helt fel =) kyckling som är min favo rätt hehe själv blir de väll nå mackor för min del bara...inte direkt mycket matlust när febern kickat in igen :S

Postat av: ingela och jonna

men vart har du larne då?

Ja du om ja mådde bättre hadde jag nog redan knackat på din dörr nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback