*Ja, va fasen ska man säga..

2009-08-11 @ 22:24:48

Jobbade igårkväll, mycket skönt faktist. Ganska mysigt att komma tillbaka på arbetet någon gång då o då.

Har varit trött idag. Var iväg hos en kompis och drack lite vin och surrade. Lika trevligt som vanligt! Tack för det! Men det blev liite senare än jag hade tänkt det, var hemma strax efter 3. Men men, så är det ibland.


Imorgon är dagen då mitt lilla socker blir stora tjejjen, helt helt år har gått sen jag låg och svor på BB. Ojoj. jag kan/vill inte riktigt förstå att hon blivit så stor. Vart har det här året tagit vägen? i min hjärna så föddes hon och blev en sisådär  2månader, sen blev det sommar och nu ska hon tydligen fylla år..
Ja herrejisses!
Dagen imorgon kommer nog bli hektisk, men jag ska göra mitt bästa för att

uppdatera om kalaset på kvälllen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Å vad kul!!

Du får ge Lilja 1000 grattiskramar från mig och Lovis!! =)

Hoppas att ni får en underbart fin dag!

Postat av: ingela och Jonna

Åååå stora tjejen! ge henne en grattis puss från mig och jonna

Postat av: Malla

Grattis till "stora" tjejen! :)

Postat av: Malla

Jo vi har målat dom själva. Ville egentligen ha bort den där ramen eller spegeln eller vad man nu kallar det som är runt varje lucka men det blev så förstört under då man drog bort det så vi lät den vara. Vi har målat dom med oljebaseradfärg som flyter ut riktigt bra, men man får vara noga att det inte rinner. Vart ockås mkt bättre med pensel än med roller i mina ögon iaf. Dock var jag på väg att ge upp 100 ggr medan jag höll på, det såg för taskigt ut så jag panikringde till Berströms också...men Sprutmåleriet ville ha kring 7000 för allt, Bergströms kring 5000 och det tyckte vi var dyrt för 11 luckor och 10 lådor. Då dom väl fick nya handtag så var det inte så himla dumt i alla fall. Det är ju visserligen inte alls perfekt...men men

Hade vi haft släta luckor så hade jag inte alls tvekat att göra om dom.

Har ni planer på att måla era eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback