*Falkenberg..

2009-08-20 @ 20:38:12

Nu äntligen kommer en liten hälsning från oss.




Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Vi har varit här nu i 4 dagar. Mycket har hänt och ingenting. Tar dagarna med ett lugn, men ett planerat lugn. Alltid finns det någon att hälsa på eller något att göra/se.
Lilja blir bortskämd med kärlek och presenter från alla möjliga håll o kanter. Här busas och kelas det dagarna ut.Lilja rensar sakta men säkert farfars trädgård på både bär och morötter.
Vi har varit på promenader och hälsat på både getter, änder och höns.

Dagen har tillbringats på stranden. 27 grader varmt. Härligt härligt! Lilja har badat i det salta kalla havet, klämt på maneter och käkat sand. En bra dag med andra ord! Ikväll har det grillats. Nu sitter alla med ett glas vin eller öl och slötittar på när damer hoppar höjd på tv. Slänger in lite bilder, för jag orkar verkligen inte sitta här mer nu =)











Kommentarer

Postat av: Ancha

Vilka fina bilder, den på er är jätte fin.

Kan tänka mig att lilja njuter i fulla drag av uppmärksamheten.

Igår var det Elinas första skoldag =)

Det gick jätte bra .

Kram

Postat av: Malla

tack så mkt :)

yes, hon är verkligen söt!!



vilkem fin bild på dig och lilja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback