*Detta fält måste tydligen fyllas i...

2009-08-02 @ 12:44:34

Kvällen igår tillbringades framför datorn. Robert var här och fixade o trixade.  Vi installerade/avinstallerade och allmän rensning av datorn. Nu har jag äntligen hela office paketet som jag saknat. Det går ju knappt att använda datorn utan tex. "word". Men nu, nu går det så bra!
Han fick även igång ett program som jag velat använda länge, Bonniers Trafikskola -09. superbra! Gjorde teoriprovet på skoj. 34/70 rätt. Vilken tur att jag ska plugga lite då =)

Satt uppe halva natten för att Lilja inte ville sova riktigt, hon har gråtit, pratat och gormat, men i sömnen. Jag har suttit och väntat på att snart, snart vaknar hon. Men icket! Jajja, hon sov till halv 8 så det gick bra ändå.

Nu är det lunch som står närmast på schemat, sen ska vi plantera oss ute på gården för lite bus o bad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback