*boooring..

2009-08-01 @ 15:56:31

Åhh, jag är så uttråkad idag. Vet inte varför, kan bara inte slappna av. Vill så gärna göra nåt rolligt. Men kroppen skriker efter sängen och det låter som den får ett bra gensvar. What 2 do?
Orsaken till denna trötta rastlöshet kan ju finna sig i att det är varmt och härligt ute, men kladdigt och mulet. Mm, det lät som en bra anledning. Det är inte ens skönt ute när det är så här, ännu mindre bahagligt inne..
Jajja, jag hinkar kaffe just nu med förhoppning om att vädret, humöret och orken ska vända till det bättre.

Vad gör alla idag? Ligger alla bara hemma framför datorn, eller är det så att ni faktist har hittat på något roligt att göra?
Hmpfrr.. jag känner mig lite sådär lagom neggo just nu.

Nä, om man skulle gå och läsa instruktionerna till mina nya vaxremsorna kanske. Hade tänkt testa på lurvet på benen. Men jag är inte säker på att alla mina 10 strån kommer att ryka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback