*Alkoholens baksida..

2009-08-06 @ 22:24:23

Hur mycket kan hända på ett dygn egentligen? Ibland händer verkligen allt som inte får hända. Men om, som i det här fallet, att alkohol är med i bilden så händer vissa saker av en fullt naturlig anledning..

Som ni kanske förstår så tog jag mig ut igår. Hade super trevligt på förfesten, en näst intill livsfarlig cykeltur in till stan coh mycket treligt ute på 1906. Jag drack alldeles för mycket och för er som känner mig vet att jag pratar alldeles för mycket i det tillståndet. Men, what the heck, kul hade jag. Jag tyckte det väldigt roligt när jag hittade en telefon på golvet på uteserveringen, häftigt, en likadan som min.. fast den här telefonen hade en stor spricka över hela skärmen (touch) Så jag sände en lite tanke till stackaren som måste laga den, kan ju inte vara billigt. jag och lena diskuterar saken och inser att min telefon inte längre låg i väskan...!! Jag är den stackars saten som måste laga telefonh-vetet. Jag är den stackars saten som inte tog någon försäkring när jag köpte telefonen.. Ujjujj. Jajja, sånt är livet.
När jag vaknade imorse fick jag det glädjande beskedet att datorn har totalkejkat! Men vafan! Som tur är så har robban suttit här ikväll och fixat o donat. Nu sitter jag här. Surfar på nätet som om inget hänt.. otroligt!

Kommentarer

Postat av: Ancha

förlåt men du bjöd just på dagens första skratt =)

Hoppas du hittar dig en tele el att den går å laga.

Skönt att kvällen blev bra iaf =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback