*Snöbolleffekt...

2009-04-23 @ 19:06:07

Idag har jag tänkt mycket. Lite som jag blir irriterad över, lite som är så skrattretande att jag inte vet var jag ska ta vägen. Att en sån liten grej, som att jag är irriterad på en karl i min omgivning (INTE Larne), till att det helt plötsligt handlade om något helt annat. Något, eller någon som jag överhuvudtaget inte lägger den energin på.

Ann:
Jag förstår att du ser efter dina nära. Men försöka ta reda på fakta innan du slänger ur dig något. Jag har aldrig någonsin skrivit något om henne, eller vad som hänt. Jag har skrivit tidigare om mina känslor angående en del av vad som hände. Varför tror du att jag skulle anklaga henne för något? Det har jag aldrig gjort. Jag har aldrig skyllt på henne. Hela skulden ligger på L. Så varför du/ni tog mitt inlägg personligt och fick det att handla om henne är för mig helt ofattbart. Jag har ett liv. jag har andra problem. Riktiga problem.
Om ni undrar varför jag blir så upprörd, så har det här onödiga fått mig att tänka tillbaka och gamla känslor har rivits upp. Det är något som tar tid att läka. Vilket jag har lyckats bra med. Men att få något sånt här, helt från tomma intet, slängt i ansiktet gör faktist ont.
Om mina inlägg råkar stötas med hennes, för att vi kanske båda mår dåligt samtidigt, är inget ovanligt. många mår dåligt, varje dag.  Vad får dig att tro att jag skulle skriva om henne? Varför skulle jag göra henne till offer i det hela?
Som sagt, det finns mycket jag skulle kunna säga. Men det var aldrig min mening att någon skulle ta inlägget personligt, speciellt inte nån som jag inte har med att göra. Nu har det blivit en så stor grej. Jag är lite less på allt. Varför kan inte hela historien läggas ner? Om det är något som du/ni tänker på så är jag ledsen, men blanda inte in mig. jag har lagt det bakom mig. Hoppas att ni kan göra desamma.

Snöbolleffekt, höna av en fjäder o så vidare o så vidare...  JAG ÄR LESS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback