*PAKEEET!

2009-04-09 @ 10:21:21

Nu har vi slitit upp paketet och är mycket nöjd över innehållet. Det är alltid lika roligt när det kommer paket adresserat till Lilja. Det ser så sött ut på nått sätt =)
Tänkte bara lägga in lite bilder på Liljas presenter så pappsen får se.

                


Mycket fint! Tack farfar! Nu har Lilja en outfit till Alexanders dop =)


Idag ska jag o liten bege oss ut till grundvik. Vi är bjudna på grillkväll. Mmm som jag längtar! grillad fläskfilé...
Lilja däremot ska få äta ugnsbakad lax m potatis och kokta morötter. Det blir nog bra tror jag. Om hon gillar min kokkonst förståss.
Nu ligger lilja och överväger om hon ska sova eller inte. Det hörs ett litet gråt var 3e minut ungefär. Så jag skulle gissa på att hon sover inom 5 min =) Då ska jag passa på att hoppa i det blöta.

Som utlovat, morgonens bild. Såhär glad blir Lilja när hon pratar med pappa i telefonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback