*Onsdag...

2009-04-29 @ 11:10:14

Idag blir det cellprov. Hoppas verkligen att det går. Det är ju inte sådär jättekul att bresa i stolen, så jag slipper gärna göra det fler gånger. "Tant desse" ska vara med Lilja medans tiden. Nog för att det går fort, men skulle hon vara jättegrinig eller så så är det skönt att någon hålelr koll på henne. Det skulle ju vara en vacker syn annars. Jag halvnaken i stolen och liten hoppandes på min mage för hon vägrar va i vagnen =) Hmm, jag tror att jag föredrar alternativet med en barnvakt.

Jag har någon typ av tyngd på axlarna. Antingen att jag glömt något, eller som att något ska hända. Vet inte, det känns olustigt iaf. Kan inte komma på vad det ska vara.

Larne jobar dag idag. Skönt att ha honom hemma på kvällen. Men tråkigt att vara ensam hela dagen istället.
Men i eftermiddag har vi lite att stå i. Lite rant hit o dit. Sånt jag tycker om =)

Snart är all snö borta från gården. Någon envis liten hög här o där finns kvar. men det ska nog försvinna strax. Skönt när det torkar upp så man får börja kratta bort allt fult och dött.

Lilja mumsar äpple..

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

kanske ja och jonna kan komma förbi er imorgon om ni inte är upptagna =) vore kul för Jonna å få leka me en annan liten bebis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback