*Bilder, nyfödd - nu...

2009-04-18 @ 22:48:36

Jag hade tänkt bjuda lite på mig själv. Blev nostalgisk för ett ögonblick och tänkte tillbaka på förlossningen..
Här kommer en bild ca 4 timmar innan liten kom ut.. Det syns att jag hade lagt på mig 20+ kilo.. huga!



Men klart att det var värt alla kilon! Ut kom ju världens finaste lilla blomma. Njaa, kankse inte just då var hon finast. Men när bebisskrynklet lagt sig så blommade hon ut..
Här kommer en bild på liten, knappt sekunden gammal..




5 dagar gammal. Pytteliten juh. Jag kommer verkligen inte ihåg att hon varit såå liten..



3 mån. lilja provar "mat" för första gången. Morotspuré. Redan då kunde man ana att hon skulle bli glad i mat!



5 mån. Glad som vanligt. Här har hon klättrat upp på odjuret. Stolt liten tjej =)



Stora tjejjen, 8 mån. Sitter och äter äpple.


Sitta och äta ett äpple. Väldigt enkelt. Men väldigt stort för en mamma...

Kommentarer

Postat av: Monika

Men åååhhhh...man blir ju sååå sugen på att göra om det när man ser sånna bilder!!!

Förresten, vilken fin bild på dig och "Lilly" i presentationen! Puss på er!

Postat av: Ingela och jonna

Åå ja älskar kort =) har du inga fler BB kort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback