*My oh my, what a wonderful day..

2009-04-24 @ 21:35:17

Zippedidodaah zippedidey... 

Jag har den där jäkla låten i huvvet, med Långben som sjunger. Lite roligt ändå.
Men visst. Har haft en helt underbar dag. Ute och promenerat hela dagen. Skulle in till stan o handla lite nya kläder till lillfröken. Men som vanligt så har den gär staden väldigt lite att erbjuda. Kanske är jag kräsen, jag vet inte. Jag söker tröjor, t-shirtar, klänningar eller tunikor. Men nää, bara en massa bodys. Det är jobbigt o besvärligt med bodys. Sen gillar jag inte allt för pnuttinuttigt. Absolut får det vara rosa, men inga rosetter o annat märkvärdigt. Gärna enfärgade kläder. BUT NO! Som han själv uttryckte sig idag, - Det här är ett jobb för pappa Larne! Absolut. Han är mycket bättre än mig på sånt där.

Lilja har haft svårt att sova senaste kvällarna. Så ikväll, när hon inte ville somna i sängen tog jag upp henne till mig i soffan. Där satt vi o gosade o mös. Helt underbart, bästa känslan man kan ha! Hur som haver, jag satt och strök och pillade med hennes öron. Helt plötsligt sover hon. Otroligt. Sötaste karamellen i världen. Det roliga är att hennes far är precis likadan!

Fredag idag, det har jag inte fattat än. Massor med folk på stan som pratar om att festa och jag har bara onsdag än.. märkligt. Men det märks på tv:n att det är fredag iaf. Inget att se. Så jag ska slänga mig i rosa rummet och glo på lite one tree hill, minsann.

över å ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback