*Mjukglass o sälen Lilja..

2009-04-13 @ 09:29:31

Igår var det äntligen sol o varmt. Det tycker jag verkligen att vi har förtjänat. Idag är det fortfarande varmt. Solen skiner och himlen är blå. Härligt. Eller som min vän skulle sagt, AWESOME!
Vi tog en prommenix igår, var i stan och mös. Mjukglass i solen och sedvanliga bit för bit på ekbergs. Lilja var på sitt absolut bästa humör. Som den teaterapa hon är så fick hon 6 vuxna människor att sitta o klappa händerna med henne. Hon kan verkligen spela allan. Hon älskar att spela allan. Sen blir hon arg om hon inte får all uppmärksamhet. Det bådar inte gott för framtiden.

Igårkväll hade jag finfrämmande, des o johan kom hit. Johan satt o sov i soffan, jag o des pratade lite skolminnen. Hur kul som helst. Mitt i allt ringde Larne..
-Hej, vad gör ni?
-Nä, inte mycket.Pratar lite om vilken cooling jag var i skolan och vilken nörd des var.
-Hehe jasså?
-Japp, hon var ett svart missförstånd..  (ASGARV!)

Tänk vad fel det kan bli ibland. Hon var förståss inget svart missförstånd, hon beskrev sig som svartklädd och missförstådd. Dessa ord blandade ihop sig när jag skulle berätta för Larne. Men roligt var det =)

Inget kryp för liten än. Hon drar sig upp från sittande till stående och har ett fåtal gånger lyckats ställa sig i nästan krypställning. Men mest rullar, ålar, drar hon sig fram. Det fungerar bra det också. Hon ser ut som en strandad säl där hon ligger och guppar fram o tillbaka å magen.




Chillar i vagnen



Mjukglass i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback