*Mitt namn är..

2009-04-17 @ 15:28:45

Hej, mitt namn är Jenny. Jag hatar verkligen när folk gnisslar tänder. Gnisslandet är för mig, värre än naglar på svarta tavlan, en telefon som står o ringer och gafflar mot tallriken på en och samma gång. Huga!
Min dotter är 8 mån, har tre(4) tänder, och gnisslar HELA tiden...
Jag håller på att bli tokig!! Vad fasen gör man? Kan ju nte gärna slänga in en bettskena i mun på henne. Mitt knep är att plugga igen kakhålet med nappen. Så nu sitter den där nästan 24/7..


Bussar på en bild av premiärturen i Liljas gunga...

Kommentarer

Postat av: Marita Sommansson

Plastfarmor önskar hon varit där och puttat på.

Kramis Lilja

Farfar och plastfarmor ger dig kramar och pussar

hoppas vi ses snart

Från ett vårgrönt Falkenberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback