*Mat+bajsklocka?..

2009-04-09 @ 09:44:06

Godmorgon, eller för vissa, god förmiddag!
Lilja har ganska fasta rutiner när det kommer till att äta, ungefär samma tid varje dag. Nu har hon tydligen pratat ihop sig med farbror skalman och skaffat sig en bajsklocka även. Senaste 2 dagarna har hon varit uppe ca 1½ timme vid 4 snåret på morgon. För att som jag nämnde, bajsa. Helt otroligt. jag är inte sugen på sånt den tiden.. Men fördelen är att hon sover till halv 9 efter det. Så på nåt sätt känner jag mig ändå utvilad och glad!
Lilja sitter just nu på golvet och spelar med sin bjällra.
Jag såg postbilen köra förbi, Lilja har fått paket!! Jag antar att det är från farfar och "bonus-farmor" .
Måste genast springa ut och titta..

Återkomemr sen med morgonens bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback