*Lilja o bananen..

2009-04-28 @ 18:46:56

Idag fick Lilja en banan till efterrätt. Jag skar upp den i bitar och la fram så hon skulle få öva på pincettgreppet. Som väntat gick det inte så bra. Bananen var hal och fingrarna klumpiga. Äntligen, efter en halv banan, fick hon i sig en bit =)
OBS. Ganska långt klipp, men ha tålamod..


Som sagt, det gick lite sisådär.. Men vad hände då med all banan?
Jo, fint utspralat på golvet. Tur att jag älskar att plocka upp kladdig frukt från golvet..
 

Lilja upptäckte däremot att banan är väldigt roligt att mosa i händerna, så det låter så där härligt kladdigt o slibbigt..

Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

Hahahaha... så söt! =)

Postat av: Malla

Men grattis, du är en vinnare :) Nu måste jag bara se till att du får dig ett välförtjänt pris istället för det jag hade tänkte mig för det lovar jag, det vill du inte ha :) Återkommer med detta!

Tack så mycket, det känns riktigt roligt med ett hus, visserligen massvis att göra men men, det hör väl till! Nu längtar vi bara tills vi kan börja flytta.

Ha det bra!

Postat av: Malla

Japp helt rätt, alldeles granne med ICA - får väl se om det är bra eller dåligt i slutändan. Ni bor också på Djupviken eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback