*Ingen rubrik idag...

2009-04-08 @ 09:50:40

Vill bara säga att bloggen är under renovering, försöker hinna med någon minut då o då. Så ha tålamod med färgerna till jag är klar =)

Inatt har Lilja haft kalas i sängen. Hon vaknade halv 4 och var inte på bra humör. När jag kommer in i hennes rum förstår jag varför. Blöjjan full av massa bajj. Hmm, jamasen o allt var nerkletat.
Blev lite nervös och tänkte att hon inte skulle vilja somna om efter det. Men hon fick en flarra och somnade 1½ timme senare.. Jag, lagomt irritead, med världens huvudvärk.
Jag är inte gjord för att kliva upp mitt i nätterna, jag kliver hellre upp tidigt på morgon.
Men å andra sidan så sov hon till 9 sen! Behöver jag säga att jag blev glad?!

Idag fick vi pengarna från Larnes arb.pass i A-plog. Pengarna som rullade in var INTE vad vi räknat med. Vi som så noga räknat på hur mycket han skulle få, och så stämmer det inte.. Han fick betydligt mer!
Känns bra. Nu kan jag köpa den där pocket boken utan dåligt samvete =)

Kommentarer

Postat av: Ingela och jonna

alltid kul när man får mer och inte mindre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback