*Gräsänka o shopping...

2009-04-08 @ 17:19:36

Ja nu är jag o liten alldelens ensamma. Pappsen har dragit till A-plog, igen. Kommer hem på  måndag. Hoppas vi iaf.
Så nu är det meningen att vi (jag o Lilja) ska klara oss själv. Jag kommer inte att vara utvilad, det är ett som är säkert.
Men för att bearbeta sorgen efter Larne/pappa, har jag o liten dragit med mormorn på en shopping runda=)
Det blir ju vem som helst glad utav. Speciellt när man faktist hittar något.

Jag brukar inte lägga upp bilder på vad som är inhandlat, men bara för att pappsen ska få se..







2 klänningar, 2 jamaser, 2 par strumpor, 1 par mockisar och en bjällra som Lilja stal med sig när vi gick förbi hyllan.
500 kr. Tycker jag var bra gjort! En utav klänningarna och bjällran var på rea.
Förresten, jag fyndade ju ett par jeans för 199kr. jag är väldans nöjd  med dagen. Har även varit på coopan o handlat lite. UTAN att köpa några meller, men jag glömde det jag for dit för att handla. Välling. typiskt. Så jag får väll bädda ner liten i vagnen imorgon fm o gå ner på ica..

Liten har däckat i sängen och mellan ska passa på att äta. Larnes underbara köttebullar.

Slänger in en bild på sessan också..



Efter att ha varit på stan hela dagen och missat massa tv tid, tyckte Lilja att det var viktigare att se på burken än att titta mot kameran =) Men fin är hon i sin klänning iaf.
Skickar en puss till pappsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback