*

2009-04-16 @ 20:47:04

Jaha, nu då? klockan är halv 9 och liten sover. Vad ska jag göra nu då? Äta middag ska jag göra. En utsökt måltid bestående av bullens och bröd.  Japp, så tragiskt är det. Ha inte varit hungrig på hela dan, så plötsligt känns det som att någon slår mig i magen. Där är den, hungern.. Så det känns inte som att jag ids laga nåt mer avancerat än att koka lite korv.
Idag har vi varit på ännu en långprommis. Idag blev turen 1½ timme, men nu börjar en sån tur kännas kort. Jag börjar bli van. Tänk om jag ska måsta gå 3timmars promenader för att bli nöjd. Huvva, hemska tanke, jag som hatar att röra på mig.
Annars har absolut inget intressant hänt. Liten har badat ikväll, så nu är det ett hav på toagolvet. Fortsätter hon i den här stilen måste vi snart renovera pga. vattenskada. Ingen dum idé förståss. Nytt badrum vill jag juh ha! Kanske ska smida planer med lillan...
Nu, korven kokar och ghost whisper på tv..
Trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Ingela och jonna

Å hjälp känns inte en promenad på 1½timma ja då är de dax å uppgradera till iaf 2timmar =)

Postat av: Ingela och jonna

Haha ja men årkar du gå flera promenader på 1½timma och till och med de känns lite nu då kanske du är på G iaf till å blir för vältränad för dig själv :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback