*En sån dag...

2009-04-21 @ 19:16:38

Ja, en sån där härligt härlig dag. Stor har varit ledig, bara en sån sak..
Hela familjen vaknade runt halv 9 . Larne började städa bilen och jag lekte med liten. När klockan slog 10 var det dags för en förmiddagslur. Så hela familjen somnade gott. När vi vaknade strålade solen och varenda grillnerv i kroppen ryckte och slet. Så vi begav oss till "mormor" för att grilla parisare. Som vanligt, myyyche gott! Sen har vi varit där hela dagen lång. For förbi ica o handlade innan vi kom hem. Precis när vi landat så ringer telefon.Larne blev tvungen att åka in o jobba iaf. Tur som man har ibland, hann jag se att vi missat köpa välling (som vanligt) så jag hojtade ut till L som backade ut bilen. Vagnen var såklart därbak. Hade blitt jobbigt annars att gå o bära liten ner på affärn.. Så vi tog en liten kvällsprommis. Attans så skönt det är. Varmt och helt vindstilla. Lilja sover än därute, egentligen borde hon inte göra det eftersom hon ska gå o göra natt natt om ca 2 timmar. Men hon ser ut att må så gott, jag har bara inte hjärta att väcka henne. Så jag passar på att skriva lite istället..

bjussar på lite bilder från dagen... o kanske från igår.. =)



Lilja och kusinen Rasmus


Lilja testar gräset..


Larne, hmm, vad ska man säga.. Larne, helt enkelt.


Snyggingarna har paus i solen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback