*Den lilla inre rösten...

2009-04-20 @ 22:42:29

Är det bara jag som ibland, märkligt nog, kan glädjas över att vissa människor mår tillfälligt dåligt? Är det bara jag som är en sån elak person? Är det elakt? Eller är det bara så vi människor fungerar?
Det finns ett fåtal människor som jag verkligen inte tycker om. Ibland mår jag lite bättre av att veta just de människors liv inte är tip top. Inga allvarliga saker får det handla om förståss, jag är ju inte hjärtlös. Men bara av att veta, så gör det att jag känner mig liite bättre. 

Nu låter jag säkert som världens sugga. Men jag tror att det finns fler än mig där ute som känner precis likadant...

Kommentarer

Postat av: Ida

jag förstår precis hur du menar. jag kan också känna så ibland :P

Postat av: tjorven

kan behövas för att styrka ett så svagt psyke.

Postat av: nn

tycker att det verkar jobbigt att lägga energi på må bra av att andra mår dåligt. hur kan man må bättre av det? sen kanske man ska fråga sig vem som svek mest, den man har närmast?? lr den som man inte egentligen vet vem det är

Postat av: ancha

Jag håller absolut med dig.

Tror att vi funkar lite så.

Puss

Postat av: Sandra och Lovis

Ja, jag känner också så ibland!

Om det då beror på att jag har svagt psyke vet jag inte, men ibland är det bara skönt att veta att det inte går alltför bra för människor som man inte tycker om av olika anledningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback