*Nu äntligen skriver jag..

2008-09-25 @ 07:53:52

Hej hej..

Nu var det riktigt längesen jag skrev. Har fått mig på snoken lite om det faktist. =)
Anledningen är väl mest att jag inte har något internet hemma, inte än. Har hunnit flytta till huset och väntar nu på uppkoppling.

Just nu är vi ute på turné, hela familjen. Vi har varit en sväng hos syster i Norrköping, pussat lite på Dahlia, mosters lila =)
Nu sitter vi i Falkenberg hos svärfar. Varmt och skönt till skillnad för hemma där istapparna snart hänger från taken..

Idag kommer Liljas farmor för att vara barnvakt medan vi drar iväg och shoppar lite. Ska bli skönt. Farmor skulle nog inte kunna vara mer stolt. Lilja kommer att visas upp som en pokal på stan idag. Precis som det ska vara när man är sådär underbart söt!

Lilja mår och växer, skrattar och skiter =) Precis som det ska vara!
Flyg/tåg-resorna har gått som på räls (thihi) Hon somnade vid uppstigning och landning i planet. Tåg har ju som det flesta vet en sövande effekt med alla gung och ljud. Så där däckade hon så gott så.
Min lilla sessa!

Nu låter det som att lillan är vaken, dags att slå på mamma-rollen =)

Kommentarer

Postat av: moster och rasmus

yeh,äntligen!!! nu kanske jag och raz har något att se fram emot på dagarna igen....

hoppas ni har det bra där "down under" men vi saknar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback