*hej å hå..

2008-09-28 @ 09:40:38

Gårdagen blev en stor prövning för lillan. Vi var på Ocean och åt middag på kvällen. Massor med folk, live band som spelade och varmt så inni hellskotta! Men som den lilla ängel hon är så gick det jätte bra. Att hon kunde sova i det oväsendet är för mig helt obegripligt, jag hörde knapt vad bordsgranne sa till mig, så oljud var det. Men lillan, hon mådde så gott och lyssnade på musiken. =)

Sonny och Marita (farfar och plast-farmor) tog Lilja på en prommis igår em. så jag och Larne kunde lägga oss och vila en stund. Inte illa, det är man inte bortskämd med direkt. Skönt var det iaf.

Nu ska lillan äntligen få hoppa i plurret, hon luktar nog värre än en stia tror ja. Kräk majja där!

Over n´Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback