*tristess a la massor!

2008-10-30 @ 16:17:17

Ja fy bövelen.. eller jädrans som Pontus skulle sagt.
Trååkig dag idag. Inget roligt som händer. Har ingen energi. Är fruktansvärt rastlös. Vill hitta på nåt, men nu är det nattsvart ute. Orkar inte gå ut, har inte fått av mig jamasen ännu... Lillan är lika rastlös hon. Går inte att roa henne med nåt. Satt i sittern en liten stund o jollra, blev tråkigt på 5 min. Satt i gåstolen och såg på tv, blev tråkigt på 5 min. Fick hänga i sjalen på magen min medan jag gjorde tvätten, blev tråkigt på 5 min.
Satte henne i sittern för att gå o säga hejdå till Larne. När jag kommer tillbaka sover hon så gott. Hon älskar verkligen sin sitter. Bra gjort av farfar o plastfarmor =)

Åh, va skönt, nu har jag fått gnälla av mig lite. Har faktist gjort liiite nytta idag, hunnit med att göra tvättstugan, plocka tvätt o kräkhanddukar i hela huset. Sorterat papper. Och nästan gått vilse i våran skrubb där all källsortering är =) Verkligen dags att fara med allt skräp!

Fick ett paket häromdan av Liljas farfar/pl.farmor. 3 bodys, med knappar på sidan istället för dra över huvvet. Perfekt. sen hade dom köpt en ny snutte åt lillan  eftersom vi tappat hennes första. Väldigt snarlik kaninen hon hade, men ärligt så var den här mycket sötare=)  Hon tycker då om den. Hon sov med den inatt, spottade ut nappen och snuttade på huvudet på snutten istället ..

Alltid roligt att få paket i brevlådan! Sånt gillar vi =)

Ska försöka orka med att dra dammsugarn en sväng runtom sen, innan dammelefanterna äter upp lillan. Men nu tror jag att jag ska passa på att lägga mig å blunda på soffan medan hon vilar.

Over n Out

Kommentarer

Postat av: Anonym

sorry, jag vart totalt slö efter maten som jag misstänkte =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback