Tiden går fort...

2008-10-14 @ 23:43:15

..när man har roligt.
Har haft fullt upp senaste veckan. Vet inte egentligen vad ag gjort. men har knappt suttit vid datorn.
Spenderade helgens dagar med Linda, "bröderna Grek" och Anna. Ja lilla Felicia också förståss. Saknar redan hennes spottande, vilken tur att ag har det på film! Så söt.
Har umgåtts lite med syster och pojkarna.
Igår var vi en sväng till Lule i jakt på en dammsugare. Är det bara jag som vägrar betala 2000:- för en sån?! Helt galet. vi har sökt med ljus å lykta efter en bra en fast med mera normalt pris. Den som väntar på nått gott heter det juh. Hittade till sist en på coop, på rea. Wonderful!
Köpte äntligen en rumsmatta, så nu slippe jag frysa om tassarna när jag ser på tv, vilket ä mest hela dagarna =) En svart å fin å lurvig..

Nu börjar vi bli less på hur det ser ut här hemma. visste man inte bättre kunde man tro att vi alldeles precis flyttat in. Ingenting är iordning. Otapetserat i alla rum, fortfarande. Det finns inga hyllplan i min garderob, så alla mina kläder ligger i en fåtölj i v-rummet.
Det råder kaos här hemma. Men som sagt, nu har vi kommit en bit i planering iaf. Vi börja bestämma oss hur vi verkligen vill ha det när det blir klart. Så på så sätt är jag glad att vi inte har skyndat med renovering. Nu vet vi snart riktigt säkert hur vi vill ha d.

Vi har bestämt oss för att lägga upp en annons på blocket av halva vårat bohag (känns det som). Får se om något går att sälja. Vi ska sälja storaset till soffa, jättefin på alla sätt å vis. Men vårat rum är för litet.. tyvärr. Sängen ska bort, både madrasser och sängstomme. Sängen är också jättefin, men även den tar större plats än i har i vårat sovrum. Sen är det lite tv-apparater och rått/marsvinsburar som ska bort.. Får se när vi gör detta då? I våran takt så blir det väl inte förrns nästa höst.. typ..

Hittade en tragisk , men rolig bild på mig själv som "tjockis" som jag måste få dela med mig av =)

  Jag ser ju enorm ut.. INTE en bra vinkel..

 Lilja i hoppgungan..

För att avsluta lite smörigt och kletigt.. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad. Jag och min stora kärlek lyckades, efter lång tid och många tårar, skapa den mest perfekta lilla varelse. rätt benämning är nog ängel. Att jag, lilla jag skulle bo i ett hus med min fästman och vårat barn, min familj. Det trodde jag inte, för 4 år sen, där i källaren på skomakaregatan =) Där allting började, där vi lade grunden för det liv vi lever idag. Jag älskar min lilla familj, hela min familj i Pite, Falkenberg, Norrköping och Stockholm.
Shit, vad ni spralar ut er =)

Kommentarer

Postat av: ingela

Oj ja känner igen mig i de du skriver....alla har man upp och ner gångar men att just den kvällen var grunden till att man sitter här 9år senare....med sin sotra kärlek och vårat kärleksbarn..de är otroligt alltså hehe...Vore trevligt me en fika...men hur går ni å få tag på då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback