*Inte en sån underbar morgon... =)

2008-10-09 @ 18:45:08

nä det var det ju faktist inte. väckarn ringde klockan halv sju imorse. Hade då sovit eller legat, ca 5 timmar. Upp och dra lillan ur sin skönhets sömn, kändes mäkta grymt måste jag säga. Av med jamasen, ny bläja och lite kläder. Overallen på. Värmde lite vatten i micron, varmt. Sen iväg.. Stackars liten. Vilket brutalt uppvaknande.

Jag hade tid för magnetröntgen halv 8. Därför bar det av så tidigt. När vi kom dit hade vattnet svalnat lite, lagom för att blanda välling till LIlja.Frukost på lasarettet =)

Jag och Larne åt frukost på stat. Mmm mumma!  Sen var ju bis såklart väldigt trött, så jag och Lilja for till syrran medan han for hem för att sova.
Lilja har hoppat hoppgunga idag. såå söt. Hon tyckte det var kul iaf. Då vet man det. Kanske ska ta fram våran egen.
Hon är ju bara 2 månader än, så lite tidigt att sitta i en sån egentligen. Men hon är så stadig så det gick bra.

Idag har jag gjort nått som inte brukar ske. Jag har vilat middag, å skönt var det! Jag brukar alltid få världens huvudvärk när ag vilar. Men idag gick det bra =) Lilja somnade i bilen på väg hem, halv fyra, och hon sover än! Jag lyckades beckla ur henne ur bilstolen, klä av henne overallen och lägga henne i sängen utan att hon vaknade. Så nu har hon snart sovit 3½timme.
Antar att morgonen inte var så underbar för henne heller...

Kommentarer

Postat av: ingela

jo en fika vore trevligt :) hur får man tar på er då? hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback