*Huset..

2008-10-21 @ 23:19:01

Jag kom på att jag har ju tagit massa bilder i huset. Bara för att det är kul att ha senare, om några år. Så man kan se före och efter bilder. Tanken är främst att falkenbergarna (kan man verkligen säga så?) Ska få ett humm om hur vi bor. Så här kommer lite före-bilder...

Känner nu någon ett stort behov av att komma hit och renovera så är det fritt fram =)



Välkommen hem till oss..



Mindre kaos..



hallen...



Köket, med min nya dammsugare =)



Vårat sovrum.. det händer faktist att vi bäddar sängen.. ibland.. nån gång..



Vad som ska bli lillans rum..



Gästrum/hit slänger vi allt vi inte vet vad vi ska göra med..

Tvättstuga och toalett är kanske inte sådär jättespännande att se.. 
Lite måla och tapeter i samtliga rum. Det blir nog bra när det blir klart. Längtar!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Jag kan väl avslöja att jag är mer än avis på er, bäbis och hus! Vuxenpoängen bara trillar in.. Jag älskar att din blogg är en mamma-blogg, man kan läsa och fantisera ihop sin egen framtid, jag gottar sig i prat om bäbisspya och blöjbyten! :) Jag längtar dit, men för tillfället är jag nöjd att hänga i New York! Ha det så bra, hälsa från oss! /Hanna (och Lubbe)

Postat av: Jennie & Norah

Hänn kommer å bli hur snyggt som helst när det är klart! :)



Skulle ni på babymassage btw??

Postat av: Jennie & Norah

Hähä,det är den 11:e...Hoppas ni får plats,hade varit kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback