*Händelserik dag och minusgrader ute..

2008-10-03 @ 22:01:59

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag och Lilja har varit ut och gått i solen, sen har hon legat ute i vagnen och sovit två timmar. Det var bra, för då hann jag tvätta och vika tvätt.
Jag har gjort någon slags ordning i tvättstugan, så nu kan vi köra in vagnen där istället för att den ska stå i hallen. Skönt! Har plockat och donat lite runt i huset. Plockat ihop kartonger som legat och skräpat lite överallt.
Lilja har fått sig ett välbehövligt bad. Som hon spyr numera så luktar hon för det mesta bara surkräk... jättemysigt. NOT!

Det är kallt ute, -2,4  just nu. Det är inte kul ens lite juh.

Jag har (det är ju fredag =)) laddat upp med chips och choklad idag. Men jag är inte ens sugen. Helst sjukt. Öppnade chips påsen, men nää knastret gjorde inget för mig.
Dels för att det inte finns nåt att se på tv.
Värdelösa fredag!

Har haft en massa främmande idag, först var Ancha och Tova förbi. Mycket trevligt! Tova låg på golvet och gassade i solstrimmorna på golvet. Ska kanske tilläggas att Tova är en hund =)
Sen kom Ida och Fredde förbi på en kaffe, lika trevligt det.
Mot kvällen så behagade Monk, Nisse och Rasmus att komma förbi för att låna vårat xbox. Visst, det var trevligt att träffa er också, men er träffar jag ju för jämnan =)
Men i vanlig ordning så kräktes Rasmus, men den här gången fick vi ett kort på d.. Góskiten där! Han har börjat skratta så mycket, otroligt snygg liten grabb.


Liten badflicka i stor badrock...



Tova solar..



Rasmus skitnöjd över att ha kräkts på pappa.. (pappa fortfarande ovetandes när bilden togs)


Storöga Sommansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback