*dopat barn..

2008-10-25 @ 18:29:02

Eller jaa, döpt. Nu är Rasmus ett guds barn. Eller nått sånt. Vi ska inte döpa LIlja. Vi anser att hon får göra valet själv när hon blir så pass gammal.
Hur som helst. Lillan finklädd upp till tänderna idag, o vad gör hon?! Jo, sover i vagnen under en filt. Typiskt. Men lagom när fikat började vara över så vaknade hon o världen kunde få se på den vackraste.





Snyggingen våran. Som vägrade le..=)

      



Nu ska vi snart iväg och käka lite thaimat. Mumma! Ska bli sååå gott. Mysigt att få umgås lite med älskling, fastän det är helg. Händer inte ofta. Han börjar inte jobba förrns 21-22 tiden.
Har varit och köpt lite godis, chips och nötter. så nu blir det snask och mys i soffan ikväll. Kommer att gå upp alla kilon jag lyckats tappa. För den som är intresserad är jag nu bara 7 kilo från min innan-jag-blev-gravid-vikt. Tjohoo! Fast jag har inte tänkt bli så smal igen.. 3-4 kilo till kan få försvinna, sen är jag nöjd. Kommer snart i mina favorit jeans =)

Nää, dags att börja göra familjen iordning..
puss på er.

Kommentarer

Postat av: Ancha

vilken kalas pingla =)

så du ska mysa ikväll...det skulle ja med vilja.

här hemma är det renovering i sovrummet tillsammans med sambon som jag döpt om till tråket nr 1 =)

Kram

Postat av: Sandra och Lovis

Du har blivit utmanad... kolla min blogg!

Postat av: ingela och Jonna

du har blivit utmanad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback